آنتی ویروس سازمانی پادویش Corporate

راه حلی مطمئن برای محافظت از اطلاعات حیاتی سازمان

ویژگی های آنتی ویروس سازمانی پادویش Corporate​

همه ویژگی های آنتی ویروس سازمانی پادویش نسخه Ultimate به علاوه:
مدیریت آسیب‌پذیری سیستم عامل

پادویش، شبکه را برای یافتن سیستم عامل‌های آسیب‌پذیر پایش نموده، سیستم‌های دارای آسیب‌پذیری بحرانی را پیدا نموده و وصله‌های امنیتی که باید بر روی هر سیستم نصب گردند را پیدا می نماید.

 
 
سیستم تشخیص اتصال به اینترنت

با استفاده از این امکان نظارتی، پادویش بر اتصالات سیستم‌های رایانه‌ای کاربران نظارت کرده و در صورت اتصال به شبکه اینترنت، موضوع را لاگ برداری کرده و به مدیر شبکه اطلاع می‌دهد.

 
 
 
 
تشخیص شبکه های غیرمجاز و جلوگیری از اتصال به آن ها

اگر کاربری تلاش کند سیستم خود را به شبکه‌ای غیر از شبکه‌های مورد اعتماد متصل کند، ارتباطات شبکه وی مسدود شده و مدیر شبکه از این کار مطلع می‌گردد. فعال نمودن این قابلیت، سیستم‌ها را در برابر انتقال غیرمجاز اطلاعات از طریق تجهیزات شبکه و یا هاردهای NAS مصون می‌کند.

دارای تمامی امکانات ضدباج‌گیر پادویش
قابلیت داده‌بان (تهیه پشتیبان از اطلاعات ) و جلوگیری از حذف این پشتیبان‌ها به شکل زمان‌بندی شده
سرعت خارق العاده پشتیبانگیری در چند ثانیه از کل اطلاعات شما با تکنولوژی VSS
محافظت از انواع فایل‌های کاربر در مقابل تهدیدات باج‌گیر و تخریب‌کننده فایل
مقابله با باج‌گیرهای جدید (مانند WannaCry) بدون نیاز به به روزرسانی
ضدباج‌گیر تخصصی و قدرتمند بابهره‌گیری از تکنیک‌های رفتارشناسی
امکانات آنتی‌ویروس پادویش نسخه Ultimate
تکنولوژی شبکه پردازش ابری (Cloud) جهت شناسایی تهدیدهای به روز، خطرناک و ناشناس
محافظت قدرتمند در برابر هر نوع فلش ویروسی با امکان UMP ویژه پادویش
مقابله با انواع بدافزارها (ویروس ها-تروجان ها-کرم ها و…)
ضد روتکیت (شناسایی روت کیت های پنهان در سیستم)
سیستم تشخیص و مقابله با نفوذ از طریق شبکه (IPS)
بهره‌مندی از امکان کنترل ابزار
فایروال تخصصی (دیوار آتش)

مقایسه ویژگی های آنتی ویروس سازمانی پادویش

Corporate
Corporate-AM
Corporate-SD
محافظت در مقابل پیچیده‌ترین بدافزار‌ها
پیشگیری از نشت اطلاعات
پیشگیری و مسدودسازی حملات تحت شبکه
سیستم مدیریت مرکزی و یکپارچه
مدیریت آسیب‌پذیری‌ سیستم‌عامل‌های سراسر سازمان
کنترل دسترسی به اینترنت
مدیریت شبکه‌های مورد اعتماد
مدیریت پیکربندی (CMDB)
سامانه ITSM و مدیریت دانش

Padvish Ultimate AM (IT Asset Management Suite)

آنتی‌ویروس پادویش نسخه های Ultimate AM و AM Corporate، علاوه بر دارا بودن تمامی امکانات و قابلیت‌های نسخه های Ultimate و Corporate پادویش، دارای ویژگی های زیر (IT Asset Management Suite) می باشد.

اسکن خودکار شبکهاسکن خودکار اطلاعات سیستم ها (سخت افزارها، نرم افزارها و تنظمیات سیستم)
اسکن خودکار تجهیزات شبکه (روتر، سوئیچ و تجهیزات مبتنی برSNMP)
شناسایی سیستم های لینوکسی با استفاده  از Custom SNMP Agent
دقت بالا در شناسایی برند و مدل و جزییات انواع قطعات سیستم ها
بروزرسانی خودکار اطلاعات شبکه براساس زمانبندی های متنوع
تجمیع کلیه اطلاعات دارایی ها IT در ساختار سلسله مراتبی سازمان
اسکن خودکار تغییرات شبکهتشخیص تغییرات سخت افزاری و نرم افزاری سیستم ها
حذف و اضافه شدن دارایی جدید به شبکه
تشخیص تغییرات همزمان در سیستم ها
تایید و رد تغییرات کشف شده و گزارش گیری از تغییرات مدیریت نشده
کنسول یکپارچه مدیریت پیکربندی IT

(تحت وب)

داشبوردهای تجمیعی و تفکیک از آمار دارایی های IT
تخصیص دارایی ها به مجموعه ها، واحدها و افراد سازمان
گزارش گیری های متنوع از جزییات و آمار دارایی های IT
مدیریت چرخه عمر دارایی ها IT (از ابتدا تا انتهای عمر مفید)
ایجاد طبقه بندی و تگ گذاری امنیتی دارایی ها
افزودن دارایی های جانبی نظیر مانیتور، پرینتر و … به دارایی های اصلی
کنسول یکپارچه مدیریت انبار IT

(تحت وب)

ثبت و مدیریت دقیق موجودی دارایی هایIT  در انبار (قطعات و تجهیزات)
یکپارچه سازی فرایند ترخیص و تحویل دارایی به واحدها و افراد سازمان
محاسبه هزینه های مصرفی (قطعات، DVD,Cartridge و…)
محاسبه دارایی های سرمایه ای (IT Printer, Case و…)
محاسبه هزینه تعمیرات و تغییرات دارایی هایIT

 

Padvish Ultimate SD (Service Desk)

  آنتی‌ویروس پادویش نسخه های  Ultimate SDو SD Corporate، علاوه بر دارا بودن تمامی قابلیت‌های نسخه Ultimate AM و Corporate AM پادویش، دارای ویژگی­های زیر (Service Desk Management Suite) می باشد.

کنسول مدیریتی میزخدمتتعریف چارت سازمانی پشتیبانی و کاربران
تعریف درخت خدمات و درخواست های تیکت
تعریف تیم ها و کارشناسان پشتیبانی و پیمانکاران
تعیین روال ها، قوانین و SLAهای پشتیبانی
تعیین سطوح سلسله مراتبی تایید تیکت ها
ارتباط با سامانه سازمانی و اکتیودایرکتوری جهت واکشی اطلاعات پایه
کنسول یکپارچه تیکتینگ

(تحت وب)

ثبت سریع و آسان تیکت ها توسط کلیه کاربران و نقش های تعریف شده
بهره گیری از موتور ارجاعات هوشمند با قوانین متنوع (حذف فرآیند زمانبر ارجاع)
استفاده از SLA های زمانی برای نظارت بر سرعت خدمت رسانی
استفاده از میزخدمت مرکزی و الگو مرکز تماس برای مشتریان بزرگ
استفاده از ساختار توزیع شده پشتیبانی برای مشتریان با پراکندگی بالا در سطح کشور
ارائه گزارشات و شاخص های مختلف از کیفیت و کمیت پشتیبانی تیکت ها
حذف تمام فرایند های کاغذی و اخذ تاییدها به صورت الکترونیکی
ارتباط با بستر ایمیل و پیامک جهت اطلاع رسانی
محاسبه هزینه های پشتیبانی به تفکیک خدمات و تیم های پشتیبانی
رضایت سنجی کاربران از خدمات ارائه شده
یکپارچگی Login کاربران با اکتیودایرکتوری  و سایر SSO ها
کنسول مدیریت دانش

(تحت وب)

 

دسته بندی مطالب، مقالات و راه حلها براساس درخت رخدادها و درخواست ها
امکان جستجوی آسان بر اساس متن و کلیدواژه‌
امکان استفاده از تصاویر و فایلهای پیوست
تعریف راه حل برای کاربران نهایی با توجه به نوع مشکل
امکان ثبت تجربیات موفق کارشناسان جهت ارتقاء سطح علمی