پادویش، مزیت رقابتی خود را بهرهمندی از پشتیبانی تیم متخصص و مسلط به فناوری روز جهانی در مقابله با ویروسها میداند.
آنتی ویروس پادویش راه حلی مطمئن برای محافظت از اطلاعات حیاتی سازمان
پیشگیری از نشت اطلاعات توسط ابزارهای جانبی مانند دیسک USB و CD
مدیریت وضعیت امنیتی تمامی کلاینت ها از یک نقطه توسط کنسول مدیریتی پادویش
ضدباجگیر با چهار لایه امنیتی بابهرهگیری از تکنیکهای رفتارشناسی
حفاظت درمقابل آخرین تهدیدهای امنیتی از جمله بدافزارهای بدون فایل
هوش مصنوعی در مقابله با تهدیدهای پیشرفته
پیشگیری از حملات تحت شبکه
تکنولوژی ابر پادویش به منظور پاسخگویی سریع به تهدیدهای جدید
پشتیبان گیری کامل و سریع از تمامی داده ها
پادویش، مزیت رقابتی خود را بهرهمندی از پشتیبانی تیم متخصص و مسلط به فناوری روز جهانی در مقابله با ویروسها میداند.
پادویش، با دیوار آتش چند لایه خود کنترل کامل دسترسی به اینترنت و گزارش پهنای باند مورد استفاده توسط برنامهها را فراهم ساخته و امکان نفوذ به کامپیوتر شما را محدود مینماید.
ابزار ضدباجگیر،یکی از معدود ابزارهای مبارزه با باجگیرهای اینترنتی است که قدرت مقابله با تمامی انواع باجگیرها را داراست. با نصب این ابزار، خیالتان را از امنیت اطلاعات خود راحت کنید.
پادویش، قدرت نظارت و کنترل ابزارهای جانبی USB ،CD ،DVD و… را برای شما به سادهترین روش فراهم مینماید.
پادویش، به عنوان آخرین راه حل برای مقابله با ویروسها پیشرفته که با روشهای معمول نمیتوان آنها را پاکسازی نمود، برای شما استفاده از دیسک را پیشنهاد مینماید.
پادویش، امکان محافظت ویژه و منحصر به فردی دارد که نگرانی شما را از انتقال ویروس ها به کامپیوتر از راه اتصال فلش و هارد USB را برای همیشه برطرف می نماید.
پادویش، با برخورداری از الگوریتمهای پیشرفته کمترین تأثیر را بر سرعت راهاندازی و کار با کامپیوتر ایجاد نموده و زمان پویش را به حداقل میرساند.
پادویش، جهت مدیریت مجتمع تمامی کلاینتهای تحت شبکه تولید شده است.
پادویش، دارای موتور تحلیل هوشمندی است که امکان شناسایی و مقابله با ویروسهای ناشناخته جدید را به شما ارائه میکند.
پادویش، هرگونه تهدید ناشناس جدید را با استفاده از فناوری پردازش ابری تشخیص داده و پاسخ مناسب را دراولین به روزرسانی برای شما ارائه میکند.
آنتیویروس پادویش نسخه های Ultimate AM و AM Corporate، علاوه بر دارا بودن تمامی امکانات و قابلیتهای نسخه های Ultimate و Corporate پادویش، دارای ویژگی های زیر (IT Asset Management Suite) می باشد.
اسکن خودکار شبکه | اسکن خودکار اطلاعات سیستم ها (سخت افزارها، نرم افزارها و تنظمیات سیستم) |
اسکن خودکار تجهیزات شبکه (روتر، سوئیچ و تجهیزات مبتنی برSNMP) | |
شناسایی سیستم های لینوکسی با استفاده از Custom SNMP Agent | |
دقت بالا در شناسایی برند و مدل و جزییات انواع قطعات سیستم ها | |
بروزرسانی خودکار اطلاعات شبکه براساس زمانبندی های متنوع | |
تجمیع کلیه اطلاعات دارایی ها IT در ساختار سلسله مراتبی سازمان | |
اسکن خودکار تغییرات شبکه | تشخیص تغییرات سخت افزاری و نرم افزاری سیستم ها |
حذف و اضافه شدن دارایی جدید به شبکه | |
تشخیص تغییرات همزمان در سیستم ها | |
تایید و رد تغییرات کشف شده و گزارش گیری از تغییرات مدیریت نشده | |
کنسول یکپارچه مدیریت پیکربندی IT (تحت وب) | داشبوردهای تجمیعی و تفکیک از آمار دارایی های IT |
تخصیص دارایی ها به مجموعه ها، واحدها و افراد سازمان | |
گزارش گیری های متنوع از جزییات و آمار دارایی های IT | |
مدیریت چرخه عمر دارایی ها IT (از ابتدا تا انتهای عمر مفید) | |
ایجاد طبقه بندی و تگ گذاری امنیتی دارایی ها | |
افزودن دارایی های جانبی نظیر مانیتور، پرینتر و … به دارایی های اصلی | |
کنسول یکپارچه مدیریت انبار IT (تحت وب) | ثبت و مدیریت دقیق موجودی دارایی هایIT در انبار (قطعات و تجهیزات) |
یکپارچه سازی فرایند ترخیص و تحویل دارایی به واحدها و افراد سازمان | |
محاسبه هزینه های مصرفی (قطعات، DVD,Cartridge و…) | |
محاسبه دارایی های سرمایه ای (IT Printer, Case و…) | |
محاسبه هزینه تعمیرات و تغییرات دارایی هایIT |
آنتیویروس پادویش نسخه های Ultimate SDو SD Corporate، علاوه بر دارا بودن تمامی قابلیتهای نسخه Ultimate AM و Corporate AM پادویش، دارای ویژگیهای زیر (Service Desk Management Suite) می باشد.
کنسول مدیریتی میزخدمت | تعریف چارت سازمانی پشتیبانی و کاربران |
تعریف درخت خدمات و درخواست های تیکت | |
تعریف تیم ها و کارشناسان پشتیبانی و پیمانکاران | |
تعیین روال ها، قوانین و SLAهای پشتیبانی | |
تعیین سطوح سلسله مراتبی تایید تیکت ها | |
ارتباط با سامانه سازمانی و اکتیودایرکتوری جهت واکشی اطلاعات پایه | |
کنسول یکپارچه تیکتینگ (تحت وب) | ثبت سریع و آسان تیکت ها توسط کلیه کاربران و نقش های تعریف شده |
بهره گیری از موتور ارجاعات هوشمند با قوانین متنوع (حذف فرآیند زمانبر ارجاع) | |
استفاده از SLA های زمانی برای نظارت بر سرعت خدمت رسانی | |
استفاده از میزخدمت مرکزی و الگو مرکز تماس برای مشتریان بزرگ | |
استفاده از ساختار توزیع شده پشتیبانی برای مشتریان با پراکندگی بالا در سطح کشور | |
ارائه گزارشات و شاخص های مختلف از کیفیت و کمیت پشتیبانی تیکت ها | |
حذف تمام فرایند های کاغذی و اخذ تاییدها به صورت الکترونیکی | |
ارتباط با بستر ایمیل و پیامک جهت اطلاع رسانی | |
محاسبه هزینه های پشتیبانی به تفکیک خدمات و تیم های پشتیبانی | |
رضایت سنجی کاربران از خدمات ارائه شده | |
یکپارچگی Login کاربران با اکتیودایرکتوری و سایر SSO ها | |
کنسول مدیریت دانش (تحت وب)
| دسته بندی مطالب، مقالات و راه حلها براساس درخت رخدادها و درخواست ها |
امکان جستجوی آسان بر اساس متن و کلیدواژه | |
امکان استفاده از تصاویر و فایلهای پیوست | |
تعریف راه حل برای کاربران نهایی با توجه به نوع مشکل | |
امکان ثبت تجربیات موفق کارشناسان جهت ارتقاء سطح علمی |