تحلیل رفتار کارکنان سازمان با سامانه جلوگیری از نشت اطلاعات سیفتیکا

رفتار کاربران را با استفاده از سامانه جلوگیری از نشت اطلاعات سیفتیکا Safetica UEBA تحلیل کنید و از تهدیدادت درون سازمانی جلوگیری کنید

 

با سیفتیکا می توانید رفتار کارکنان خود را تحلیل کنید. شما علاوه بر تحلیل رفتار کارکنان مستقر در سازمان، می توانید کارکرد کارکنان دورکار خود را نیز پایش(Monitor) کنید. با ماژول Safetica UEBA می توانید تعداد پرینت ها را مدیریت کنید. همچنین نحوه استفاده از منابع سازمان را کنترل کنید. با مدیریت دارایی های سازمان و رفتار کارکنان با Safetica شما می توانید بهتر و با سرعت بیشتری در مسیر پیشرفت قدم بردارید.

با سامانه جلوگیری از نشت اطلاعات سیفتیکا شما متوجه می شوید که:

  • کارکنان ساعات کاری خود را چگونه می گذرانند؟
  • آیا کاربران واقعاً ساعت های گزارش شده خود را کار می کنند؟
  • آیا کاربران فعالیت هایی انجام می دهند که مسئولیت آنها بر عهده آنهاست؟
  • چگونه فعالیت های خطرناک و غیرمولد را مسدود و گزارش کنیم؟
  • چگونه متوجه شویم که کاربر قصد ترک شرکت یا جستجوی شغل جدید را دارد؟

Safetica – Licensing: ویژگی های Safetica UEBA
Safetica UEBA (تجزیه و تحلیل رفتار کاربر و نهاد) یک ماژول اضافی اختیاری برای راه حل Safetica ONE DLP ما است که قابلیت های آن را در مورد فعالیت های کاربر و تهدیدات داخلی افزایش می دهد.

Safetica UEBA نمای کلی شما از اقدامات خطرناک و نامطلوب کاربر را عمیق تر می کند، بنابراین می توانید خطرات امنیتی پنهان را شناسایی کنید و از فعالیت های بیکار در محل کار خودداری کنید. این می تواند یک موضوع ساده مراقبت از کسب و کار شخصی در محل کار، یا چیز بسیار جدی تر، مانند افشای اطلاعات حساس از شرکت باشد. همچنین خواهید دید که آیا کاربران از نرم افزار اختصاص داده شده خود استفاده می کنند یا اینکه بیش از حد در رسانه های اجتماعی پاتوق می کنند.

با Safetica UEBA، می توانید هشدارهای بلادرنگ را تنظیم کنید، بنابراین اگر مورد مشکوکی در جریان است، بلافاصله به شما اطلاع داده می شود. رکوردهای Safetica UEBA به طور مداوم جمع آوری می شوند، حتی زمانی که نقطه پایانی آفلاین است، و به طور منظم با سرور همگام می شوند، جایی که به طور ایمن ذخیره می شوند.

با Safetica UEBA، می توانید:

انجام ممیزی فعالیت کاربر
دریابید که منابع شرکت تا چه اندازه برای اهداف مرتبط با کار استفاده می شود.
برای کاهش خطر نشت داده ها، یک مرور کلی از رسانه های اجتماعی و بازدیدهای پورتال شغلی دریافت کنید.
در ارتباط با ایمیل های ورودی و خروجی بینشی به دست آورید.
گزارش‌های منظم و هشدارهای بی‌درنگ درباره فعالیت‌های کاربر دریافت کنید.
یک نمای کلی از چه برنامه هایی استفاده می شود و چه وب سایت هایی توسط کاربران خاص بازدید می شود، دریافت کنید.

نوشته های مرتبط
یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *