SERVICE DESK – ITIL

خدمات فن آوری اطلاعات

میزکار پادویش امن‌ پرداز

آنتی ویروس پادویش راه حلی مطمئن برای محافظت از اطلاعات حیاتی سازمان

ارائه راه‌حلی جامع در خدمات فناوری اطلاعات در راستای اهداف استراتژیک سازمان

 

کاهش ریسک، کاهش هزینه‌ها و افزایش بهره‌وری خدمات فناوری اطلاعات سازمان

 
برنامه‌ریزی، اجرا، نظارت و مدیریت جامع بر خدمات فناوری اطلاعات سازمان
مدیریت تغییرات

فراهم سازی فرآیندی ساختاریافته، خودکار و چابک برای تشخیص تغییرات در تجهیزات فناوری‌اطلاعات سازمان.گجت نمایش تغییرات، نمایش تغییرات برحسب نوع تجهیز، بررسی تغییرات و کنترل کیفیت خدمات.

مدیریت پیکربندی

گردآوری و مدیریت کلیه تجهیزات فناوری اطلاعات سازمان. مشاهده یکجای کلیه تجهیزات، تغییر وضعیت تجهیزات، ثبت مشخصات مهم تجهیزات و …

مدیریت رخداد‌ها

ارائه خدمات سریع و موثر توسط مدیریت رخدادها.
دسته‌بندی رخدادها، توزیع خودکار، عیب یابی مشکلات، بررسی رضایت کاربر سازمانی، توافق سطح خدمات و …

مدیریت ارتقاء

جمع‌آوری اطلاعات مناسب و گزارشات هدفمند به شما کمک خواهد کرد تا دانش کافی برای ارتقاء قابلبت‌های خدمات و تجهیزات IT سازمان دراختیار داشته باشید.

مدیریت دانش

دیگر زمان آن سر رسیده تا وقت کارشناسان فنی شما صرف مشکلات جزیی کاربران سازمانی شود.

 
مدیریت توافق سطح خدمات

با طراحی و اجرای SLA ای پویا و مدبرانه، مطابقِ برنامه انجام شدنِ خدمات را تضمین نمایید و کارکرد کارشناسان IT سازمان خود را بالا نگه دارید.

 
مدیریت انبار و دارایی‌های IT

با مدیریت انبار و دارایی‌ها ، چرخه‌ی مدیریت تجهیزات IT سازمان خود را کامل نمایید.

 
گزارشات جامع

چه گزارشاتی می‌تواند معیار مناسبی برای نظارت جامع شما بر خدمات IT سازمان باشد؟ چه گزارشاتی به شما کمک می‌کند تا وضعیت جاری سازمان را بتوانید به‌راحتی و بصورت جامع مطالعه نمایید؟

 
اسکن و شناسایی خودکار تجهیزات

شناسایی دقیق و جمع‌آوری خودکار اطلاعات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری تجهیزات IT سازمان خود را همچون Caseها، Switchها، Scannerها، Printerها، Routerها، Access Pointها، Monitorها و … به میز‌کار امن‌پرداز واگذار نمایید.